משלוחי אלכוהול ברמת גן

בא לכם דרינק אבל אין שום מצב שאתם יוצאים עכשיו מהבית לקנות? מגיעים אליכם חברים בהפתעה ואתם רוצים לחגוג איתם עם קצת אלכוהול ובירות? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לאתר משקאות חריפים המציע משלוחי אלכוהול ברמת גן ובתוך זמן קצר, לעיתים פחות משעה, יגיעו אליכם המשקאות שהזמנתם, במשלוח ישיר עד פתח הבית. אבל רגע לפני שאתם עושים את זה, כדאי שתדעו כמה דברים על משלוחי בירה ברמת גן ושל אלכוהול בכלל.

משלוחי אלכוהול ברמת גן האם זה בכלל חוקי?

ובכן, התשובה היא בהחלט כן, אבל בתנאים מסוימים. כמובן, בישראל חלה מגבלת גיל על צריכת אלכוהול והאחריות על אכיפת המגבלה חלה על הגורם המוכר עצמו. זאת אומרת שכאשר אתם מזמינים משלוח בירה ברמת גן או משלוחים של כל סוג אחר של אלכוהול, על המוכר לוודא את גילכם ואת זה הוא עושה בשתי צורות. פעם אחת באתר עליכם להתחייב על כך שאתם בגיל החוקי לרכישת אלכוהול ופעם שנייה יהיה עליכם להציג את תעודת הזהות שלכם לשליח המגיע אל ביתכם עם משלוח האלכוהול. למרבה הצער, לא כל בתי העסק מקפידים על עקרונות אלה ואם חשובה לכם גם אזרחות טובה, כדאי לתמוך דווקא בעסקים שמקפידים על החוק ומבינים את התועלת שלו לציבור.

מחירים, מבצעים והזמנות מינימום

בתחום האלכוהול בכלל ובטח בתחום של משלוחי אלכוהול ברמת גן, פערי המחירים בין עסק לעסק יכולים להיות משמעותיים מאוד עבור אותו משקה בדיוק. על כן, לפני שאתם מזמינים, כדאי לבדוק את המחירים במספר אתרים, או לכל הפחות לוודא שהמחיר הנדרש מכם הוא מחיר ריאלי ביחס למחירי השוק שאתם מכירים. מרבית בתי העסק המציעים משלוחי בירה ברמת גן, לא יגבילו אתכם להזמנת מינימום מסוימת, אבל החל ממינימום הזמנה מסוים, תהיו פטורים מעלות המשלוח. בכל מקרה, כדאי להתמקד באתרים שמציעים מבצעים חד פעמיים ושיודעים לעטוף אותם עם עוד שלל פינוקים כמו נשנושים, פיצוחים, קרח, מוצרי טבק ועוד.
שישיית בירה

בחנות המשקאות החריפים BAZAR המשקאות תוכלו ליהנות משורה של מבצעים על סוגי משקאות נבחרים וכמובן להזמין את כל סוגי המשקאות שאתם מכירים מיצרני יוקרה, מיינסטרים ויצרנים זולים שאתם אוהבים. בזאר המשקאות מציע לכם משקאות מיבואנים מורשים בלבד ומתחייב לכל מוצר שיוצא משערי החנות, האופציה של הזמנות יין אונליין ומשקאות אלכוהוליים רבים אחרים קיימת ותוכלו לעשות זאת כבר עכשיו דרך אתר החנות, או צרו עמנו קשר בטלפון 1700-50-10-98.

סל הקניות שלי
הוסיפו עוד ₪{{(300 - basket.basketSummary.subTotalValue + basket.basketSummary.totalDiscountValue).toFixed(2)}} וקבלו משלוח חינם
חזור לראש הדף